I min kreativa bubbla

I skolan har det blivit så att vi ofta pratar om när man är som mest kreativ och produktiv. I våra kommande yrkesliv kan det nog vara bra att känna till sådana saker om sig själv om man har tänkt få någonting gjort. Eller kanske är det ännu viktigare under utbildningstiden...? Whatever, jag har iallafall just idag upptäckt en kreativ eller kanske hellre produktiv tidsperiod. Mellan kl 06.00 och 09.00 på morgonen. Jaha, innan varenda kontor har larmats av och innan ens städerskan har varit förbi med dammvippan. Kanske inte så värdefullt.

Men fan med vilken fart  jag kommer att lösa korsord i morgontidningen när jag är pensionär och måste gå upp tidigt för att höften värker så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0