Bodycombat 46,99 kr

Idag känner jag mig ganska duktig! Morgonpromenad mellan kl. 06-07, sedan cyklade jag från Bergnäset till universitetet, tränade 50 minuter och cyklade till Kallkällan. Behövde nog röra på mig för resterande del av dagen har jag mest suttit och glott. Antingen i spegeln hos frissan eller i skolan framför datorn. Bodycombat var väl kul som vanligt, men jag förstår inte vad det är med instruktörerna, tror snart att de har haft samma koreografi i en månad och ändå har de inte lärt sig den! Lite dåligt tycker jag faktiskt att det är.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, eller hur! Les Mills kräver ju faktiskt P.E.R.F.E.K.T.I.O.N!!! Believe me, jag vet, liksom...=) Och än en gång måste jag bara säga att jag är SÅÅÅ glad att jag hoppade av det där tramset! men hörrö, kul att det fortfarande går så bra för dig att träna. Way to go, bruden!

2008-04-24 @ 23:51:12
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Håller verkligen med dig Maria! Les Mills har storhetsvansinne, träning ska vara kul och personligt, inte styras med hjärnhand av nåt jävla företag som inte orkar spotta ur sig ny koreografi oftare än 4 ggr/år

2008-04-26 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0