Uppe med tuppen

...Eller i vart fall marsvinet. Jag och Doris sitter i köket, hon äter tomat och jag pluggar. Hjärnkapaciteten verkar vara tillbaka på normal nivå idag, jag känner mig mig pigg och jag har min nya plyschis på mig! Och inatt kommer Fredrik hem. Jag har en liten nedräkning här för mig själv, 14 och en halv timme kvar... De timmarna ska jag spendera ungefär så här: Plugga några timmar till, färga håret, promenera till Bergnäset och bjuda bort återstoden av mina kladdkaksmuffins, bli bjuden på middag idag igen (kyckling denna gång), hämta cykeln och cykla till gymmet vid 18-tiden, träna, hem och landa i soffan rätt lagom till Esam mamma söker, kanske måla naglarna (är sugen på det nya mörkblå nagellacket). Det blir min söndag, vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön söndag!

2007-09-30 @ 09:12:40
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0