Träning 0 kr?

Mari satt i England igår och funderade om jag någonsin kommer att kunna träna så mycket att snittpriset blir noll kronor per träningstimme. Hon erkände oxå att hon var lite småfull och skulle fortsätta sina funderingar när hon var nykter igen. Okej Mari, om du inte vill veta svaret, läs inte vidare!


Svar: Nej, eftersom jag har betalat årsavgiften på 3195 kronor så kan det aldrig bli noll kronor hur mycket jag än tränar. Snittpriset kommer att närma sig noll för varje pass jag går på, men det kommer aldrig att bli exakt noll. Det här kommer vi aldrig heller att få uppleva då jag måste träna mer än 3195 gånger på ett år för att jag ens ska hamna i närheten av de intressanta siffrorna, dvs mellan 1 kr och 0 kr.

image36
Att Mari är den blonda kanske ni kan räkna ut. Den mörka heter Katja. Jag saknar dem båda.

Kommentarer
Postat av: Katja

Åhh, vad du är söööt:D Hoppas du har det bra där borta! Måste väl kanske flika in att det finns en viss saknad även här till Luleå och er... (Men säg det inte högt) ;) Kram

2007-09-26 @ 21:14:41
URL: http://skalarnvsrakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0