Saker jag saknar:

1. Sushi.
2. Ben&Jerry's. Vilken smak som helst, men gärna nån med de gigantiska chokladbitarna...
3. Grillad focaccia, dvs fika på stan en ledig dag.
4. White Russian, Dreamgirl eller vilken jäkla drink som helst som innehåller sliskig likör, grädde och minst 500 kcal glaset.
5. Ost och kex.
6. Exotic Snacks... och då menar jag inte cashewnötter och annat trams, det ska vara müslitoppar, yoghurtdoppad ananas och jordgubbar doppade i mörk choklad.
7. Stekt palt.
8. Mysfrukost med american pancakes, färska bär och nybryggt kaffe.
9. Max suprememål med pommes, dip och hela baletten.
10. Kinamat.

Det värsta är att det är typ vad jag äter en vanlig helg (eller okej, kanske inte palt). Konstigt att jag hela tiden slåss mot min vikt... jättekonstigt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh vad gott! (Utom palten då, kanske) Men Max! Och glass!
Nu blev jag hungrig, jag som inte hade tänkt äta nåt mer idag efter min tränings-nytto-helg.
/Kram kram!

2007-09-30 @ 22:10:48
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Mari

Du kan ju va glad att du har en egen toalett ialefall haha det är sånt jag saknar här.

2007-09-30 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0