Ny manifestation

Var ni klädda i rött idag för att visa visa era sympatier för munkarna i Burma? På Nordea i Boden var det bara rött i fronten, både jag och Jennie hade röda tröjor. Nu har jag dock dressat om för en girls night out, det blir de svarta horstövlarna, midnattsblå spetsstrumbyxor och en svart polotröjklänning. Ikväll vill jag med min klädsel visa sympatier för alla de bättre begagnade 45-åringar som sitter på återvinningen och desperat försöker få sig nåt. Visa dina sympatier, klä er som medelålders slampor ikväll!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!
Besök gärna min blogg (en "sno stilen" blogg) där du kan vara med i tävlingen om ett 2 pack snygga boxers från Björn Borg
Trevlig helg.

2007-09-28 @ 22:44:57
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0