Hard work work

Ska jobba idag vilket förklarar den tidiga timmen. Nytt kontor, en del andra rutiner och lite nytt folk. Spännande! Något annat som ska bli väldigt spännande att erfara är hur gärna jag kommer att vilja vända i dörren när jag kommer hem ikväll och genast ge mig iväg och träna... Aerobic Styrka kl 18.30 är målet, vet ännu inte om det är tidsmässigt möjligt, men det är måndag! Måndagar måste man träna, annars riskerar hela veckan att gå i stöpet. Och imorgon är det mätning igen! Måste bara säga att mina överarmar svämmar inte över lika mycket i den här skjortan som jag har på mig idag, som de gjorde i somras. Det måste ju vara ett gott tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0