Gick ni på den enkla?

Att jag skulle palla att ta mig iväg på spinning kl. 07.00 på morgonen, inte ens 12 timmar efter förra spinningpasset? Ja, det är väl ingen omöjlighet, om det inte hade varit för att min träningsvärk i rumpan nu även inkluderar höft och baksida lår så till den milda grad att jag får ta till "dödsfallet" (i riktig Let´s Dance-anda) när jag ska sätta mig på toaletten. Det är bara att ställa sig mitt framför, hålla andan, falla bakåt och hoppas att man landar rätt (annars är risken att man får ännu ondare...). Det blir promenad nu istället. God morgon!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Vad trevligt att du länkar till min blogg. Hoppas du menar i alla välmening att det skall bli spännande att följa mig. Min blogg är som din och är på helt eget bevåg (och högst personlig), det enda sättet företaget "backar upp" mig är genom att de sponsrar mig med produkten VitalSlim. Just därför är det ju en liten extra press på mig att lyckas. Själv oroar jag mig inte för whoppern eller de framtida kebabpizzorna, bara jag kommer igång med träningen ;)

2007-09-19 @ 08:10:24
URL: http://www.vitalas.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0