BodyCombat 1065 kr

Saker och ting kan ändras, oh my Lord. Mitt första träningspass på gymmet som jag tränar på nu var BodyCombat, året var 2005 och ledaren hette Ninva. Jävla skitpass var precis vad det var, att vi höll till i en skolgymnastiksal utan speglar spädde bara på det hela. Jag tränade aldrig BodyCombat igen. Tills idag! Ninva igen, BodyCombat igen, men året och salen var nya. FAN VAD KUL DET VAR! En utmaning, jag såg förjävlig ut när jag försökte sparka och hoppa runt och det är perfekt. Jag kommer fortsätta att gå dit tills jag kan allt. Sådana här pass älskar jag. Det ska inte vara så himla enkelt alltid. Och det var jobbigt... Fixar jag spinning imorgon bitti? Hmm, måste ladda med mat nu, blir benfri kotlett med wokgrönsaker och stekta champinjoner.


Kommentarer
Postat av: Mari

Fan va du tränar... verkar dom att du har fått upp diciplinen, undra om den håller ända till beachen 2008 den här gången? Kommer ju ihåg hur det blev för alla innan den här sommaren haha.

2007-09-14 @ 17:43:56
Postat av: Ninva

*skratt* underhållande läsning!
:)

Sökte på BodyCombat+Luleå och rammlade över din sida! Kan ju dela med mig av hemligheten av att vi instruktörer också fått ett lyft i vår motivation. Vad är en gammal unken gympasal mot en fräsch lokal med speglar där din spegelbild envist stirrar tillbaka? Det tråkiga med speglar är att man nu ser ALLA fel man gör, förr kunde man ju låtsas tro sig veta att man var störst, bäst och vackrast... nå ja, där kanske jag nästan tog i så jag sprack, men jag hade störst hår ivf. :) Skämt å sido, det är jätte kul att se vilken energi ni deltagare har fått. Det leder ju till att vi instruktörer blir ännu mer taggade.
Lätt att ryckas med när deltagarna ger 110%, det händer att man kör järnet och när man kommit genom halva låten så kommer man på att man inte har nå mer att ge... eller ja.. Jag funkar SÅ


I vilket fall så tycker jag att det är JÄTTE kul att du kommer på passen och att du bloggar om din träning, hoppas jag får se dig fler ggr på gymmä'.

Hasta la vista!
// NG

2007-11-06 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0