Sovit dåligt

Jag brukar vanligtvis sova som en sten, men i natt har det verkligen inte fungerat... Jag undrar vilka våra grannar är, de som bor rakt under oss. De spelar musik och hoppdansar halv ett en söndagnatt för att vid halv fem ha lugnat sig så pass att de bara ser på tv med hög ljudnivå. Lägg dessutom till att det har varit jättevarmt i bunkern i natt och Fredrik har även han vridit sig som en mask hela natten. Inte bästa starten på min stressiga vecka då jag missade 1,5 timmes plugg på morgonen då jag var tvungen att samla skönhetssömn. I veckan ska jag jobba heltid, plugga 125 %, tvätta, städa, ha parmiddag, blogga och träna som en galning... och sova bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0