Shop until you drop

Jag fick min vilja igenom igår. Vi åkte till IKEA. Jag fick lyssna på Lars Winnerbäck hela vägen och åt dadlar och cashewnötter i bilen. Lycklig som ett barn! Och det var så jävla bra shopping på IKEA, för 1600 spänn har vi löst alla problem i vårt hem (förutom att Fredrik alltid lämnar sina smutsiga sockar i soffan, vet inte om en ny tvättkorg kan råda bot på det, men jag hoppas...). Ny matta, muggar, glas, kaffepress, hylla till badrummet, ugnsformar, burkar till skafferiet... Köpte även ett par högklackade kängor med rågummisula (Geee miiig!). Faktiskt inte alls speciellt snygga på bilden, men jag har en tanke med dem. Det kommer att bli bra.

image47

Kommentarer
Postat av: elin

yess. det är alldeless riktigt. en snövit helg har det varit för min del. Har varit riktigt skönt faktiskt..jag tycker skorna var fina!

2007-10-14 @ 15:33:15
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0