Öppet brev till Elin

Hello Sugar!
Jag har kollat i min agenda angående helgen vi pratade om, och visst kan jag komma till Umeå! Det enda molnet på den alkolholstinna helghimlen är att helgen är omringad av jobb. Jobbar fredagen 9 november i Boden! Och givetvis oxå måndag 12 november. Men jag kommer gärna! Kanske kan jag ta tåg från Boden efter jobbet på fredagen eller så kommer jag sinnessjukt tidigt på lördagen (och stannar i så fall senare på söndagen, så kan vi förenas i vår bakfylla lite längre)! Iallafall, boka in mig!

Kram,
din vän Emelie
image62

PS. Den där dubbelhakan är borta nu. Och håret oxå! DS


Kommentarer
Postat av: elin

Va kul!
hoppas du hinner med tåget, för det blir säkert någon rolig tentafest för oss på fredagen som du själklart får vara med på. Vore kul och du får träffa lite roliga klasskompisar!
Anns är det ju Umeå beat collective på lördagen ocg deet blir suuuperkul!

2007-10-18 @ 15:25:19
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0