Kom då vinter!

Jag bryr mig inte. Attackera mig med minusgrader och snöoväder! Stanna i åtta månader av kompakt mörker! Jag bryr mig inte. För jag har köpt en vinterjacka! En underbar gul dunparkas till ett pris långt under det planerade. Jag har nämligen lovat mig själv att om jag ska bo här uppe i helvetet så ska jag göra det i en snordyr jacka. Gärna 5000 ska den kosta och vara så varm att man svettas på Nordpolen. Jag har bott här i drygt två år nu och inte har jag unnat mig nån dyr jacka. Fortfarande inte. Men nu har jag en billig jacka tills jag har hittat den där dyra. 3800 var typ det dyraste de hade på Stadium och det är ju fan kaffepengar... jag menar; släng på en nolla till så snackar vi! Jackan jag köpte idag betalade jag 400 kr för.
image44
Jag förra vintern (i en annan billig jacka)

Kommentarer
Postat av: Mari

Det roliga är att om du åker ner till den södra delen av sverige där det e betydligt varmare så hittar du de där varma svindyra jackorna, där ingen igentligen behöver dem.

2007-10-03 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0