Jag pluggar väl istället då!

Jag pallar inte att slösa bort en kväll med att se barnfilm. Det kommer nog år när mitt liv endast kommer att bestå av barnfilmer, så nu i min ungdom kommer jag att bespara mig själv det eländet. Fredrik har även laddat ner Prison Break. Varför? Det går ju på tv, det är bara lite trögstartat (jag menar höstpremiär 22 oktober...). Nedladdade tv-serier är för folk med för mycket fritid. Jag tillhör inte en av dem. Uppenbarligen inte, det är söndag, klockan är 21.34 och jag ska plugga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes indeed. Men om jag fick Sex and the city-boxen skulle jag lätt offra en del saker i mitt liv (tex sjukskriva mig från jobbet, sluta städa, lära barnen att somna själva) för att hinna se alla avsnitt!

2007-10-14 @ 22:40:25
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0