Internetshopping

Ge mig en lördagkväll för mig själv, ge mig dåliga långfilmer på alla kanaler, ett visakort och en flaska coca cola zero, dadlar och mögelost. Heaven! Satt i flera timmar på asos.com och klickade hem en kjol, en ring, ett armband, tre par trosor, en tröja, ett halsband, en t-shirt och säkert nåt mer som jag har glömt. Var lite nervös första gången jag beställde från Asos eftersom det inte är svenskt och "kommer jag att få varorna?", "hur mycket kommer frakten att kosta?" "Hur mycket är ett pund i svenska kronor?" osv. Men Asos är skitbra, du får grejerna 8-12 dagar efter beställning, de drar pengarna från kontot först efter lika många dagar och det är tydligen inte heller svårt att returnera grejerna. Nu kan man till och med välja i vilken valuta man vill se priserna. Lovely! Beställde en del grejer i size 6, får se om jag kommer i dem... (såg just att det var size 10 på tubklänningen jag köpte från Asos i augusti...) To be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0