Inför mätningen

Imorgon är det dags att ta fram måttbandet igen... vågar inte direkt tro att jag har lyckats bli av med några centimetrar senaste veckan. Bara jobb och ingen motion. Och bara low carb, men sjukt high fat diet. Har frossat i cashewnötter och ostar och känt mig gravid i 9:e månaden vid åtminstone två tillfällen. Inte bra. Så jag bävar lite inför morgondagen. Och sen då? Sen är det bara en vecka kvar tills jag har lovat att tillföra lite mer kolhydrater i min kost. Blir nog dinkelpasta eller nåt sånt någon gång i veckan, nåt man fortfarande har chans att loosa lite weight med. Inga wienerbröd än på några årtionden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars dig! *trycker i sig den tredje hembakta kanelbullen* =P

2007-10-15 @ 22:46:34
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Unna dig lite kanelbullar, du din beniga skrika... =P

2007-10-16 @ 07:43:16
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0