Ibland så faller saker bara på plats

Fan vilken bra eftermiddag. Jag har rekryterat Cecilia till monterrepresentation på fredag, jag har pratat med pappa om orderhantering (och fick lite information som kan vara nödvändig), jag fick jobba på torsdag och dessutom fick jag ett jättegulligt mail av Linda (som jag fylleskrev till i fredags efter after worken). Allt inom typ en halvtimme. Helt jävla perfekt. Ibland faller saker bara på plats. Jag ska sväva på den här framgången resten av eftermiddagen nu tänkte jag. Ska läsa lite makroekonomi som jag utan problem kommer att förstå och sen ska jag träna Bodystep kl 17.00 utan att ens bli anfådd. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Emma

Är inte poängen med träningen att man ska bli anfådd;)?

2007-10-01 @ 15:27:34
Postat av: Fattygirl

jaja... okej då =P

2007-10-02 @ 08:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0