Ny vecka

Då börjar vi om igen! Detta blir en vecka med mycket jobb, tisdag-fredag, vilket innebär att jag måste plugga som en gnu idag. Började läsa kl 06.15 och jag lär väl hålla på med det större delen av dagen. Tack gode gud att vi inte har så mycket grupparbeten, då hade det här varit ohållbart. Nu har jag bara mig själv att tänka på och planera efter. Men det är klart, Fredrik tycker väl inte att det är så kul när jag sitter med näsan i ett miljörättskompendium när vi ser film med våra kompisar, men what to do? Dessutom är de här söndags-VanVetereen-filmerna så jävla tråkiga att till och med miljörätt kan verka intressant.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! När åker du hem till jul? jag ska nämligen vara fyllechaffis den 22 december upp till luleå. Är du kvar där då? jag skulle nämligen behöva nånstans att hänga medan paranteserna är på festligheter. Och så kan du ju åka med oss hem sen på natten ? vad sägs om deT?

2007-11-12 @ 08:56:13
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0