Dress for success?

Köpte mig ett nytt tält igår. Som en motpol till alla de figursydda fodralen som jag provade och som inte passade. Visst är det väl själva fan att jag ska behöva storlek 40 för att kunna dra upp dragkedjan på en klänning?! Då sitter de som ett smäck över byst och rygg, men sladdrar i midja och och över höfterna... Så till slut så tänkte jag om. Det blev en helt annan klänning än jag hade visualiserat från början. "Åh, en gardin", "Du ser lite gravid ut", "ska du inte ha strumbyxor under?, ja komplimangerna haglade här hemma när jag catwalkade i hallen. Vi får se vad näringslivet tycker imorgon.

Kommentarer
Postat av: IDA

BILD! :)

2007-11-20 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0