Helgen

Åkte till Byske i lördags för att fira S på sin 19-årsdag. Kan erkänna att det blev en ganska onyttig helg med tårta, kakor, glass, jordgubbsfromage, lightläsk, smörgås med marmelad... Ingen bra mat och det känner jag idag. Lite bakiskänslor och dessutom ont i magen. Man mår som man förtjänar. Ingen alkohol och inga cigaretter dock på hela helgen, vilket troligtvis hade inträffat om jag hållit mig hemma.

Gick en promenad och pratade lite med S. Så skönt att hon mår bättre nu och att hon är medveten om hur det var för cirka 1 år sen. Det tar tid så klart, och det sa hon ju oxå, men jag är övertygad om att hon kommer att gå starkare ur det. Allt som inte dödar härdar, eller?


Idag är det måndag, vilket betyder Bodystep +Bodypump. Förra veckan blev det 5 pass på gymmet. Lyckas jag med det denna vecka oxå? Följ den rafflande fortsättningen i fattygirlbloggen!


Kommentarer
Postat av: Mollyland

ibland får man vara onyttig på helgerna, det är sunt :-)

2007-03-26 @ 08:45:37
URL: http://mollyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0