Grattis älskling!

My love fyller år idag och det ska firas med american pancakes som jag precis ska börja med. Tyvärr är mitt dinkelmjöl slut, så jag får nöja mig med den "vita döden", ej kokain, jag talar om vetemjöl. Till pannkakorna blir det iallafall nyttiga tillbehör, avrunnen vaniljyoghurt och jordgubbar. Mums! Och presenter och kaffe blir det oxå.

Undrar hur i helvete jag ska smussla in lite motion idag... Svärmor kommer hit med middag ikväll, så då måste jag hålla mig hemma + att det är plugg halva dagen + att My Love är ledig idag = får se om jag kanske hinner med en promenad iallafall. Jag känner mig fortfarande typ gravidtjock, ingen behaglig känsla alls... (Sorry Britney, man kanske inte ska sparka på den som redan ligger...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0