God morgonpromenad

Solen sken när jag vaknade 07.55 imorse och det var plusgrader ute. Inga ursäkter att inte ta en sväng runt Skurholmsfjärden innan frukost. Det är morgonpromenader som gör mig smal, det är det som biter bäst. Träning är kul och gör att man känner sig fräsch och fit, men promenaderna bränner. Jag tänkte att jag skulle börja gå i måndags och försöka göra det till en slags vana, men i måndags var det snöstorm. Idag fredag blev det iallafall av, guldstjärna till mig! Rätt skönt oxå, med en talbok i lurarna (hinner inte läsa vanliga böcker) och solbrillor på. Bar asfalt var det på de flesta ställen, härligt!

Kaffebryggaren puttrar och nu är det frukost-time. Havregrynsgröt eller keso och hallon? Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0