Bodystep 3.0

Halv snöstorm imorse när jag skulle rivstarta mitt nya liv med morgonpromenad före frukost. Med andra ord blev det ingenting av det. Tycker ändå att jag har skött mig bra idag, har ätit nyttig mat och gått till och från gymmet där jag svettades en timme tillsammans med M och E. Ny bodystep-koreografi och det kändes välbehövligt och kul, var lite fel ute och snurrade nångång ibland, men det är ju det som är tjusningen! Och Justing fick vara med på ett hörn med sexyback, niiice! Sparar Bodypump till imorgon förmiddag, var så länge sen jag körde hårt sist att en maratonkväll på gymmet troligtvis hade gjort mer skada än nytta.

Min sköna meny bestod idag av frukost med keso och hallon (en dröm som allt för få har upptäckt, risifrutti, släng er i väggen!) och några sköna koppar livets dryck. Lunch: Kycklingklubba med saffrans- och vitlöksbulgur och broccoli, ett päron. Middag blev en slafsig men god sallad med kräftstjärtar och gräddfil (och även lite grönsaker faktiskt). Sen några koppar kaffe till... blir en hel del kaffe varje dag för mig, vet inte om det är bra eller dåligt, om jag borde försöka dra ner på det eller ej... Inte en endaste cigg-jävel idag iallafall, de är inte en del av detta nya liv (inte på veckorna iallafall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0