SpinPump 96,82 kr

I did it! Jag sa ju att jag skulle träna idag! Fast jag jobbade till 18.15 ikväll så tog jag mig iväg. Var till 90 % Elins förtjänst, hon ringde mig efter att hon varit på gymmet och då kände jag att jag oxå skulle dit! Så det blev 30 minuter spinning och sen 45 minuter pump. Körde järnet på spinningen. Måste dock erkänna att jag inte lastade på så jäkla mycket vikter, men jag har knappt tränat nån styrketräning i höst, så jag ville inte få överdjävulsk träningsvärk. För då har jag ju gett mig själv en ny anledning att inte träna. Och sådana vill vi ju inte ha!

Kommentarer
Postat av: BankElin

Va du är duktig! Har du kommit på nått roligt som vi kan göra imorgon?=)

2007-12-11 @ 17:37:52
Postat av: Fattygirl

Jag älskar ditt egentillverkade smeknamn "BankElin"!

2007-12-11 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0