Singelmiddag

Nej, jag har inte blivit singel, men jag är ensam ikväll. Fredrik är på födelsedagskalas hos Niklas vilket innebär att jag får äta låtsasmiddag (dvs sån mat som tar cirka 1 minut att göra). Ikväll blir det avokado med cremefraishe-löjromsröra! Mmmm...

Förresten ska jag inte skämta om singelskap. Igår krossades mitt hjärta en smula. Ytterligare ett par av de där som skulle live happily ever after, har gjort slut. Fan, snart sitter man väl själv där på solokvisten. För om till och med de kan göra slut, hur ska det hålla mellan oss? Och är det nåt som man ska sträva efter till varje pris, att hålla ihop? Knappast va? Men man vill ju ändå tro på kärleken, det eviga på nåt sätt. Åh gud, det bor nog en kristdemokrat i oss alla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va? Vem har gjort slut??

2007-12-04 @ 22:08:21
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: Fattygirl

En tjej på jobbet och hennes sambo, så det är inga som du känner, men om det finns det Perfekta Paret, så var de jävligt nära.

2007-12-05 @ 06:55:42
Postat av: BankElin

Visst kommer du ihåg vad jag sa om dig och Fredrik... Ni har bra "balans"! Jag tror på er=)

2007-12-05 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0