Mellandagarna är fixade!

Jag har köpt biljett till utgång på juldagen, vi har bokat hotellrum 29 december (sex år sedan jag och Fredrik träffades) och vaga planer på en bra nyårsafton börjar smidas. Känns mycket bra! Och nu är det jullov till den 27 december! Dagens citat kommer nog från "sist in" på jobbet "Man kommer ju sakna alla under julen, det är ju sex dagar tills vi ses nästa gång". Kommer ni oxå att tänka på era arbetskamrater på julafton eller tycker ni som jag att det var bland det smörigaste jag har hört?


Kommentarer
Postat av: elin

vad händer nyår? eva snackade om att ni skulle joina oss hos bakke...stämmer det? det vore ju grymt isåfall =)

2007-12-22 @ 01:05:48
URL: http://enligtelin.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Ja, det blir nog så! =)

2007-12-22 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0